19 Μαΐου 2010

Under construction

Διαχειρίστρια: Η κυρία από τον 5ο, επίσης δικηγόρος, η οποία κατοικεί στην πολυκατοικία και έχει σταματήσει να εργάζεται στο χ Υπουργείο, γιατί έχει 3 παιδιά και δεν προλαβαίνει, a.k.a. έχει αφήσει την αργομισθία της γιατί είναι μία full time μητέρα, δεν θέλει να βάλεις ταμπέλα με το όνομά σου πάνω από τα κουδούνια, γιατί λέει, θα "σταμπαριστεί" η πολυκατοικία και μπορεί να μας βάλλουν καμιά βόμβα..!

Κατά τα άλλα οι εργασίες προχωρούν κανονικά και σε λίγο καιρό, εγώ και η ταμπέλα μου θα εγκατασταθούμε στο γραφείο!

3 σχόλια:

  1. Υποθέτω μέχρι τώρα θα έχει αναρτηθεί και η ταμπέλα και θα έχει χαλαρώσει και η διαχειρίστρια...
    Κι εγώ αυτόν τον καιρό τρέχω με την έναρξη επαγγέλματος, υποθέτω μετά από 1,5 χρόνο καιρός είναι επιτέλους να αλλάξω το όνομα του προηγούμενου ιδιοκτήτη στο κουδούνι μου με το δικό μου και την διευκρίνιση "αρχιτέκτων μηχανικός" :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τώρα μόλις σε ανακάλυψα. Φοβερή είστε κυρία συνάδελφε. Μόνο με χιούμορ μπορεί κανείς να επιβιώσει και να πάει και μπροστά. Οπότε, το χεις!

    nafpliolaw.blogspot.com

    18 Ιανουαρίου 2011 4:54 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή